ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΕΝΑ DOMAIN NAME Η ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΧΩΡΟΥ

Η επιλογή ενός domain name είναι παρόμοια με την επιλογή ονόματος της εταιρείας που απαιτεί πολλή σκέψη και προσοχή. Το όνομα του domain σας είναι η ταυτότητά σας στο διαδίκτυο. Αν έχετε ήδη κατοχυρώσει το όνομα χώρου σας, μπορείτε να κάνετε Μεταφορά Domain Name σε άλλον καταχωρητή.

Ένα σωστό domain name μπορεί να γίνει ένα προτέρημα που θα προσελκύει έναν μεγάλο αριθμό επισκεπτών – πελατών. Ένα λάθος domain name μπορεί να προκαλέσει σύγχυση τους επισκέπτες.

Όταν κατοχυρώνουμε ένα domain name, αυτό έχει γραφτεί κάτω από τα προσωπικά μας στοιχεία ή τα στοιχεία κάποιας εταιρείας. Είμαστε ο ιδιοκτήτης του και μπορούμε να το διαχειριστούμε όπως εμείς νομίζουμε. Αλλά το domain name δεν μας ανήκει για πάντα. Είναι σαν να το νοικιάζουμε και είμαστε ελεύθεροι να το χρησιμοποιήσουμε για τον χρόνο που πληρώσαμε.

Η εκχώρηση ενός ονόματος χώρου διαρκεί 2 χρόνια από την υποβολή της αίτησης εκχώρησης στο Μητρώο.

Όλα τα ονόματα χώρου (domain name) παίρνουν έγκριση από την Ελληνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), προκειμένου να μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε.

Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των Ονομάτων χώρου που μπορούν να εκχωρηθούν σε ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Μπορείτε να κατοχυρώσετε όσα ονόματα χώρου επιθυμείτε.

Είναι σημαντικό να επιλέξετε προσεκτικά όνομα χώρου για την ιστοσελίδα σας και στην συνέχεια να ελέγξετε την διαθεσιμότητά του. Ολοκληρώστε την κατοχύρωση το συντομότερο δυνατό, ώστε να εξασφαλίσετε και την απόκτησή του.

Αν το domain name σας είναι μεγάλο και πολύπλοκο, υπάρχει κίνδυνος οι πελάτες να το πληκτρολογήσουν λάθος ή ανορθόγραφα. Σύντομο και απλό είναι ο πιο σίγουρος τρόπος.

Γενικά, αποφεύγουμε οτιδήποτε χρειάζεται επιπλέον επεξήγηση και αποφεύγουμε ονόματα τα οποία να περιέχουν έστω και μία παύλα ή έναν αριθμό.

Τα πιο επιτυχημένα ονόματα χώρου πρέπει :

• Να έχουν μικρό μέγεθος. Όσο πιο λίγα γράμματα περιέχει ένα όνομα χώρου τόσο πιο εύκολα θα έχει κάποιος πρόσβαση σ’ αυτό. Μειώνονται ακόμη και οι πιθανότητες για τυπογραφικά λάθη.

• Να είναι περιγραφικά. Ένα μικρό σε μέγεθος όνομα χώρου δεν κάνει τίποτα αν δεν έχει κάποιο νόημα. Θα πρέπει να διαλέξουμε ένα όνομα χώρου που να είναι σχετικό με την ιστοσελίδα μας αλλά και εύκολα κατανοητό από κάποιον τρίτο.

• Να είναι ευανάγνωστα. Ο παράγοντας αυτός είναι σημαντικός. Θα πρέπει να αποφύγουμε να επιλέξουμε ένα όνομα χώρου που να είναι δύσκολο να συλλαβιστεί ή να ειπωθεί. Θα πρέπει ακόμη να δώσουμε σημασία στο πόσο επικοινωνιακό είναι το όνομα χώρου σε μια τηλεφωνική συνομιλία.

Σας προτείνουμε να καταχωρήσετε το όνομα χώρου που θέλετε σε περισσότερες από μία καταλήξεις (εφόσον αυτές είναι διαθέσιμες). Με αυτόν τον τρόπο έχετε περισσότερες πιθανότητες να σας βρει κάποιος επισκέπτης στο internet που θυμάται το όνομα χώρου σας αλλά όχι την κατάληξή του.